۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 705704

گروه «صبح جمعه با شما» تصمیم دارد ویژه برنامه عید فطر خود را نیز به صورت زنده و با حضور تعدادی از هنرمندان این برنامه در استودیو پخش رادیو ایران اجرا کند.

«صبح جمعه با شما» زنده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در راستای استقبال مخاطبان پر شمار برنامه «صبح جمعه با شما» از اجرای زنده این برنامه در ایام نوروز، گروه صبح جمعه تصمیم دارد ویژه برنامه عید فطر خود را نیز به صورت زنده و با حضور تعدادی از هنرمندان این برنامه در استودیو پخش رادیو ایران اجرا کند.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «صبح جمعه با شما» با اعلام این خبر، گفت: در روز عید سعید فطر که طبق اعلام یکشنبه چهارم خرداد خواهد بود با دست پر ویژه برنامه صبح عید با شما را تقدیم مخاطبان می‌کنیم.

داود منفرد بازیگر نقش شنگول که از پر طرفدارهای برنامه به شمار می‌رود در این روز به صورت زنده همراه ماست و حمید پارسا از نویسندگان برنامه هم در استودیو حضور دارد.

در ایام نوروز برای اجرای برنامه از زوج نسیم رفیعی و محمدرضا لبیب استفاده کرده بودیم که بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت بنابراین در ویژه برنامه عید فطر نیز مخاطبان منتظر اجرای همین دو باشند.

نمایش‌های جذاب، طنزآهنگ های شنیدنی، نقد طنازانه اخبار روز از دیگر بخش‌های برنامه است. در ضمن مخاطبان می‌توانند در طول برنامه به صورت تلفنی و پیامکی با برنامه در ارتباط باشند.

«صبح جمعه با شما» ویژه برنامه گروه صبح جمعه با شما در روز عید سعید فطر به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از ساعت ۹ صبح و به مدت ۱۵۰ دقیقه روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.