معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در راستای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال جدید در سال ۹۹، تعداد ۳۳ پروژه سرمایه‌گذاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از ۳۳ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری خراسان رضوی تا پایان سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، احمد دیناری با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، سفره‌خانه سنتی، مجتمع و مرکز تفریحات و سرگرمی گردشگری است.

وی ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری‌های این پروژه‌ها حدود پنج هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با احتساب زمین به حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اضافه کرد: میزان اشتغال پروژه‌هایی که در سال ۹۹  به بهره‌برداری می‌رسد حدود ۶۴۰ نفر است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی، دیناری یادآور شد: شیوع ویروس کرونا باعث کندی عملیات ساخت و اتمام برخی پروژه‌های گردشگری در استان شده است که امیدواریم با مساعد شدن شرایط در ماه‌های آینده تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها سرعت بگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.