بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال که مدت کوتاهی در این تیم عضویت داشت در تازه‌ترین مصاحبه خودش صحبت‌های عجیبی در خصوص دوران حضور در این باشگاه مطرح کرده.

می‌گفتند بختیار رحمانی و رفقایش باند درست کردند

قدس آنلاین: به گزارش خبرآنلاین؛ بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال دوران پرحاشیه‌ای را در این تیم سپری کرد. رحمانی با علیرضا منصوریان به استقلال پیوست اما در این باشگاه دوران خوبی نداشت. او پیش از پیوستن به استقلال یکی از خوب‌های فوتبال ایران بود اما با حضور در جمع آبی‌ها چالش‌های زیادی با این تیم داشت که اخیرا در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره آنها صحبت کرده. رحمانی درباره دوران کوتاه حضور در استقلال و حواشی به وجود آمده گفته: من دوران حضور در استقلال را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. در ابتدا همه چیز شیرین بد و من هم حضور در استقلال را دوست داشتم. در ادامه ولی اتفاقاتی رخ داد که عجیب بود. هافبک سابق تیم‌ملی و استقلال تازه‌ترین مصاحبه آخرش را در لایوی اینستاگرامی با بهنام مددی مدیررسانه‌ای سابق یکی از تیم‌های خود یعنی پیکان انجام داده.

رحمانی درباره دوران حضور در استقلال و صحبت‌های مربوط به باندبازی در این باشگاه گفته: دوران حضور در استقلال طوری سپری شد که من خیلی اذیت شدم. سه یا چهار هفته بیشتر طول نکشید که من از تیم‌ملی هم خط خوردم و حتی شنیده می‌شد که از استقلال هم می‌خواهند من را کنار بگذارند. پیرامون باشگاه استقلال صحبت‌های زیادی در خصوص باندبازی داخل تیم انجام می‌شد. حتی یادم هست سر تمرین من با کاوه رضایی و چند بازیکن دیگر وسط زمین با هم تمرین می‌کردیم و یکدفعه همه جا می‌گفتند بختیار رحمانی و رفقایش باند درست کردند. در حالیکه به جان بچه‌ام خبری از این حرف‌ها نبود و این صحبت‌ها فقط من را اذیت می‌کرد. 

بختیار همچنین در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص رابطه‌اش با منصوریان و مشکلات باشگاه گفت: من علی منصوریان را از نظر سبک کاری دوست دارم ولی آن روزها در تیم ما این حس القا شده بود که انگار واقعا باندبازی وجود دارد! سر تمرین آقای منصوریان چند بازیکن را به یک طرف می‌برد و با آنها صحبت‌ می‌کرد و ما این طرف می‌ماندیم. همین موضوع برای من اذیت‌کننده بود. حتی من یکبار به مهدی رحمتی هم گفتم معنی این کارها را نمی‌فهمم. انگار این حس درون تیم وجود داشت که باندبازی شکل گرفته و همین هم باعث می‌شد حواشی روز به روز بیشتر شود. به دلیل وجود همین وضعیت فرصت حرف زدن با آقای منصوریان هم پیش نمی‌آمد. آن روزها وضعیت طوری بود که من از نظر خانوادگی هم اذیت می‌شدم. همین چیزها بود که خیلی من را اذیت کرد وگرنه باشگاه استقلال حتی پیش از علی منصوریان هم من را می‌خواست. در آن زمان من و کاوه بهترین تمرینات را انجام می‌دادیم اما هیچوقت شرایط آنطوری که باید پیش نرفت. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.