رندرهای اولیه سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ ماژول دوربین قوی گلکسی S۲۰ را نشان می دهد.

رندرهای اولیه سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ منتشر شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ پرچمداران سری Galaxy Note خود را در ماه اوت هر سال به بازار عرضه می کند، در حالی که ما هنوز چند ماه از این واقعه راه اندازی فاصله نداریم ، رندرهای تولید نسل بعدی این برند تجاری معتبر از قبل به صورت آنلاین شروع به کار کرده اند و از Pigtou استقبال می کنند، در این انتشار رندرهای مبتنی بر CAD از گلکسی نوت ۲۰ به اشتراک گذاشته شده است.

این رندر نخستین نگاه را به عرضه پرچم دار آینده این برند کره ای می دهد، در قسمت جلویی ، گوشی هوشمند بسیار شبیه به مدل قبلی خود ظاهر می شود ، با این وجود چند تغییر جزئی نیز وجود دارد که در اخبار مرتبط ، ماه گذشته ، Galaxy Note ۲۰+ ۵G در وب سایت معتبر Geekbench مشاهده شد. بیایید نگاهی به این ارائه دهندگان بیاندازیم.

ارائه دهندگان گلکسی نوت سامسونگ ۲۰

در ابعاد دستگاه ، گلکسی نوت ۲۰ به نظر می رسد اندازه ۱۶۱.۸ x ۷۵.۳ x ۸.۵ mm دارد ، که کمی بزرگتر از نوت ۱۰ است، به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای طراحی جعبه ای است که ضخیم تر از مدل قبلی خود است. رندرها صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مسطح (به جای خمیده) را با یک دوربین حفره ای واقع در مرکز بالا صفحه نمایش، دقیقاً مانند نوت ۱۰ نشان می دهند و دکمه های صدا و دکمه های قدرت از سمت چپ به راست منتقل شده اند.



در همین حال ، شکاف قلم S-pen از سمت راست به سمت چپ مجدداً جابجا شده است، لبه بالایی دارای یک شکاف سیم کارت است در حالی که در لبه پایین یک درگاه USB-C وجود دارد که با یک میکروفون و یک بلندگو کار گذاشته شده است. پنل عقب گلکسی نوت ۲۰ دارای لبه های خمیده و مانند گلکسی S۲۰ تنظیم دوربین مستطیلی دارد و گفته می شود که ماژول دوربین ۳۸.۹ میلی متر با ۲۱.۹ میلی متر اندازه گیری می شود.

در مورد اجزا داخلی، انتظار می رود که Galaxy Note ۲۰ و Note ۲۰+ به همان سخت افزار سری Galaxy S۲۰ مجهز شوند و بسته به بازار ، این گوشی های هوشمند از Snapdragon ۸۶۵ یا Exynos ۹۹۰ SoC بهره می برند. مدل های استاندارد و پلاس به ترتیب از نوع باتری ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کنند.

به دلیل ویروس همه گیر COVID-۱۹ ، این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ماه آگوست رویداد راه اندازی Galaxy Note ۲۰ را به صورت آنلاین انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.