۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 705738

تبلت Honor V۶ با پشتیبانی Kirin ۹۸۰ و ۵G راه اندازی شد.

تبلت Honor V۶ عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی در ماه نوامبر سال گذشته تبلت پرچمدار خود یعنی MatePad Pro را راه اندازی کرده بود ، در حالی که نسخه ۵G همان نسخه اولیه در سطح جهانی در اوایل فوریه سال جاری منتشر شد. اکنون ، برند زیر مجموعه هوآوی، شرکت Honor یک تبلت جدید در چین راه اندازی کرده است که Honor V۶ نام دارد.

این دستگاه مشخصات به مانند پرچمداران را برای کاربران فراهم می کند، این دستگاه کاملاً شبیه هوآوی MatePad Pro ۵G است، Honor V۶ اولین تبلت در این صنعت است که دارای اتصال ۵G و Wi-Fi ۶ است و این تبلت می تواند با امثال Apple iPad Pro و Galaxy Tab S۶ سامسونگ رقابت کند.

مشخصات و ویژگی‌های Honor V۶

در قسمت جلو صفحه نمایش ، Honor V۶ از صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۲K (۲۰۰۰ ۱، ۱۲۰۰ xx) بهره می برد که این نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴ درصد است. این تبلت یک صفحه پشتی براق و دارای یک طراحی گرادیانتی را در سه گزینه رنگی - Wizard of Oz ، Titanium Sky Silver و Magic Night Black ارائه می دهد.



پنل پشتی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f / ۱.۸ است که همراه با فلاش LED در یک ماژول مستطیل شکل قرار دارد. در قسمت جلویی این دستگاه از یک دوربین سلفی ۸MP f / ۲.۰ برای سلفی و تماس های ویدیویی استفاده کرده است، Honor یک Magic Pencil را با این تبلت در اختیار شما قرار می دهد و این سیستم از ۴،۰۹۶ سطح حساسیت به فشار پشتیبانی می کند، همچنین Honor V۶ از صفحه کلید مکانیکی بلوتوثی نیز بهره می برد.

در داخل دستگاه ، Honor V۶ توسط Kirin ۹۸۵ SoC با پشتیبانی از فناوری WiFi ۶ و اتصال ۵G مجهز شده است، این پردازنده با رم ۶ گیگابایتی زوج شده و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد. یک باتری ۷.۲۵۰ میلی آمپری که در داخل تعبیه شده است ، Honor V۶ را در حال کار نگه می دارد.

این سیستم از شارژ سریع ۲۲.۵W از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند، از نظر نرم افزاری ، Honor V۶ بر اساس Android ۱۰ بر روی رابط کاربری Magic UI ۳.۱ اجرا می شود، با این وجود این سرویس به سرویس های Goggle دسترسی نخواهد داشت و کاربران برای بارگیری برنامه ها باید به HMS و AppGallery مراجعه کنند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن Honor V۶

برند Honor هنوز قیمت و در دسترس بودن Honor V۶ را اعلام نکرده است و فقط این تبلت در حال حاضر برای پیش سفارش در چین آماده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.