تولیت‌های آستان‌های مقدس کشور در خصوص بازگشایی حرم‌های مطهر از دوشنبه ۵ خردادماه بیانیه مشترک صادر کردند.

بیانیه مشترک تولیت‌های آستان‌های مقدس در خصوص بازگشایی حرم‌های مطهر از ۵ خردادماه

به گزارش قدس آنلاین،   متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله علی ما عرّفنا من نفسه و الهمنا من شکره

خداوند متعال را شاکریم که بعد از دوره‌ای سخت و ناگوار، مجدداً توفیق خدمت‌گزاری به شما ارادتمندان همیشگی خاندان رسول خدا(صلی الله علیه وآله و سلّم) نصیب خادمان آستان‌های مقدس گردید.
بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ان‌شاءالله از روز دوشنبه ۵ خردادماه، صحن‌های حرم‌های مطهر مطابق زمان اعلام شده توسط ستاد به روی زائران ارجمند بازگشایی خواهد شد.
به منظور حفظ سلامتی شیفتگان و زائران محترم تقاضا داریم همه عزیزان در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان خود در آستان‌های مقدس داشته باشند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آورده و هنگام تشرف به حرم‌های مطهر ضمن حفظ فاصله اجتماعی مناسب (۲ متر) جانماز، کتب ادعیه، قرآن شخصی و بانوان محترم چادر به همراه داشته باشند.
ان‌شاءالله با تلاش خادمان و مشارکت زائران ارجمند در اجرای شیوه نامه‌ها و حفظ نظم و فاصله اجتماعی مناسب امیدواریم شرایط تشرف به زیارت و بهره مندی از انوار قدسی ائمه معصومین (علیهم‌السلام) و امامزادگان برای همگان استمرار داشته باشد و به زودی با ریشه کنی ویروس کرونا مراسم شکرانه بازگشایی کامل حرم‌های مطهر را برگزار نماییم.

احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی
سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)
سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع)
محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
محمد حسن رحیمیان، تولیت مقدس مسجد جمکران

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.