معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به منظور بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر مجموعه پوسترهای «حماسه فتح خرمشهر در کلام امام خمینی(ره)» را تولید و منتشر کرد.

مجموعه پوستر «حماسه فتح خرمشهر در کلام امام خمینی(ره)» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، این مجموعه پوسترها از سری تولیدات اداره فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با محوریت بیانات امام خمینی(ره) پیرامون آزادی خرمشهر طراحی شده و در سایت حرم مطهر رضوی قرار گرفت.
مجموعه پوسترهای «حماسه فتح خرمشهر در کلام امام خمینی(ره)» با عناوینی همچون خونین شهر، نصر من الله و فتح قریب و ... طراحی و منتشر شده است. بر روی یکی از این پوسترها کلامی از امام خمینی(ره) درج شده است که فرموده اند: هوشیار باشید که پیروزی‌ها هر چند عظیم و حیرت انگیز شما را از یاد خداوند که نصر و فتح در دست اوست غافل نکند.
همچنین بیان بخشی از بیانات رهبر کبیر انقلاب پیرامون اهمیت این پیروزی عظیم که فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است از دیگر منویات بیان شده در این پوسترها است.
این پوسترها با رویکرد آگاهی نسل جوان از این اتفاق بزرگ و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر دشمنان همراه با تصاویری از خرمشهر تولید شده  و در سایت حرم مطهر رضوی به نمایش در آمده است.
یاد آوری می شود؛ انتشار پوستر و کارت پستال،   تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌دهد.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.