فرماندار بینالود گفت: رستورانهای طرقبه شاندیز از شب گذشته بازگشایی شدند اما این سالنها در فضای مسقف مجاز به پذیرش مشتری به میزان دو سوم ظرفیت خود هستند.

سالن‌های غذاخوری طرقبه شاندیز با دو سوم ظرفیت بازگشایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی افزود: بازگشایی مراکز یاد شده مانند قبل نیست اما تاکنون جمعیت قابل توجهی به رستورانهای منطقه آمده‌اند و البته شبکه بهداشت نیز بر اجرای دستورالعملهای بهداشتی نظارت مستمر دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فراهم کردن مواد ضدعفونی برای مشتریان، محیط نیز باید حتما توسط صاحبان مشاغل گندزدایی شود اما اولویت پذیرایی از گردشگران، فضای روباز و آلاچیقهای رستورانهای شهرستان است.

فرماندار بینالود گفت: از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه شبکه بهداشت شهرستان آموزش کارکنان مراکز تفریحی و رستورانها را آغاز کرده است و در حال حاضر حدود ۳۵۰ رستوران و مجموعه تفریحی برای ارائه خدمات بازگشایی شده‌اند.

حسینی افزود: مطابق بخشنامه ابلاغی البته تالارهای پذیرایی شهرستان که شمار آنها ۷۰ مورد است همچنان بسته است و فعالیتی نخواهند داشت.

شهرستان طرقبه - شاندیز (بینالود) نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.  
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این شهرستان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که به صورت مساوی در دو بخش شاندیز و طرقبه تقسیم شده اند.

۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ییلاقی در روستاها ساکن هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.