معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در منطقه ثامن مشهد فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد که با تحرک بخشی به صنایع مرتبط با صنعت ساختمان، ارزش افزوده خوبی در اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

نقش مهم طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه ثامن در تحقق جهش تولید

به گزارش قدس آنلاین،علی رسولیان در نشست مشترک با محمدرضا کلایی، شهردار مشهد مقدس و سرمایه‌گذاران طرح ثامن با اشاره به نقش طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه ثامن و اطراف حرم مطهر رضوی در تحقق شعار سال و جهش تولید اظهار کرد: در این منطقه فرصت‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد که با تحرک بخشی به صنایع مرتبط با صنعت ساختمان می‌تواند ارزش افزوده خوبی در اقتصاد جامعه و اشتغالزایی ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: صنعت ساختمان و پروژه‌های مرتبط ضمن تحرک بخشی به بیش از ۴۰ رسته و صنعت می‌تواند بیش از ۳۵ درصد فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مسقیم را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: موضوع بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن در شهر مشهد مقدس سال‌ها جزء مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت اجرایی و اقتصادی بوده است که برای سرمایه‌گذاران جذابیت ویژه‌ای دارد و باید موانع پیش روی آن‌ها را مرتفع کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا در قالب یک کمیته با حضور دستگاه‌های مرتبط، شهرداری و سرمایه‌گذاران طی جدول زمانی مشخص برنامه‌های تسریع در اجرای پروژه‌های ثامن پیگیری و عملیاتی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.