رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در استان، از فوت و مجروحیت ۱۱نفر خبر داد.

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خراسان رضوی ۲کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار  در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: از صبح امروز ترافیک در تمامی مسیرهای استان  مخصوصا مسیرهای شمالی استان سنگین گزارش شده بود، آزادراه شهید شوشتری نیمه سنگین،  سمت تربت حیدریه نیمه سنگین و ترافیک به سمت مشهد سمت و نیشابور نیز پرحجم بود، مسیرهای بازگشت هم به همین شکل دارای ترافیک بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه باتوجه به ساعت کنونی، ترافیک در مسیرها عادی است، از احتمال ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای استان در حوالی عصر امروز خبر داد.

وی در توضیح تعداد تصادفات و سوانح جاده‌ای از شب گذشته تاکنون اظهار کرد: تاکنون ۶ فقره تصادف داشتیم که دو مورد این تصادفات فوتی و چهار مورد دیگر جرحی بود که در این تصادفات دو تن فوت کردند و ۹ تن هم مجروح شدند.

امیدوار با اشاره به تعطیلات عید فطر و احتمال سفر هم استانی‌ها، مهم‌ترین توصیه به رانندگان در مسیرهای جاده‌ای را رعایت قوانین و مقررات دانست و متذکر شد: درمسیرهای فرعی و روستایی اکنون فصل کشاورزی است و تردد حیوانات اهلی، گله‌های گوسفندان، عابر پیاده و موتور سیکلت در این مسیرها بیش از پیش وجود دارد ونیاز است رانندگان به این مسائل توجه کنند تا برخوردی با آنها شکل نگیرد چراکه طی چهار روز گذشته، پنج فقره تصادف فوتی در این مسیرها داشتیم که همه بین موتور سیکلت، دیگر وسایل نقلیه و گله‌های روستایی رخ داده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات پلیس برای جاده‌های استان در ایام تعطیلات، خاطرنشان کرد: حضور پلیس و طرح در قالب محدودیت های ترافیکی گنجانده شده، تردد موتورسیکلت‌ها در مسیرهای آزادراه کاملا ممنوع است در بزرگراه هم ممنوعیت داریم.

وی ادامه داد: در خصوص ناوگان حمل بار و مسافر هم در مکان‌هایی که حجم ترافیک زیاد باشد به تناسب نیاز، محدودیت اعمال می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.