رییس انجمن صنفی شتاب‌دهنده‌های خراسان رضوی گفت: طرح نذر کارآفرینی و اشتغال در قالب ارائه بسته‌های خدمات توسعه به کسب و کارها از امروز به مدت یک هفته در این استان آغاز شد.

طرح نذر کارآفرینی و اشتغال در خراسان رضوی به اجرا درآمد

به گزارش قدس آنلاین، محسن روشنک  گفت: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات این طرح به آدرسhttp://Ariana-holding.com/blog/?p=۲۶۶ مراجعه و ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان با توجه به خدمات ارائه شده توسط هر شتاب‌دهنده که در زیر آن آمده است شتاب‌دهنده مورد نظر خود را برای بهره مندی از اعتبار انتخاب کنند و خدمات ارائه شده با تخفیف تا مبلغ پنج میلیون ریال و یا رایگان است. 
رییس انجمن صنفی شتاب‌دهنده‌های خراسان رضوی گفت: مشاوره کسب و کار و توسعه آن، تولید محتوای تبلیغاتی، تبلیغات کسب و کار، خدمات میزبانی وب، خدمات پشتیبانی نرم افزار CRM، عارضه یابی کسب و کار، مشاوره غیر حضوری و حضوری به منظور جذب فناوری های نوین، مشاوره مدیریتی، استارتاپی، کارآفرینی، خدمات چاپ سه بعدی، کارگاه آموزشی مقدمات و آشنایی با قوانین مربوط به کسب و کارهای خانگی برخی از خدماتی است که ارائه می‌شود.

روشنک افزود: آمادگی داریم این طرح را در صورت نیاز  در دیگر استان ها نیز ارائه دهیم همچنین در صورتی که خیرین به این طرح اضافه شوند  با توجه به تقاضا و خدماتی که ارائه می شود این طرح تمدید خواهد شد. 

وی با بیان این که این طرح انعطاف‌پذیری خود را دارد ادامه داد: کسب و کارهایی که به هر دلیل احساس می‌کنند نمی‌توانند ادامه دهند با آنها مشارکت می‌کنیم و سرمایه در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا آن کسب و کار حفظ شود. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.