۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 705864

هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می‌پروراند که بعدها دنیا را در آتش جنگ فرو برد.

عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر

قدس آنلاین: روزنامه خراسان نوشت: «هیتلر در اتریش به دنیا آمد و اصولاً، پیش از آن‌ که وارد فعالیت‌های سیاسی شود، یک نقاش بود با روحیه‌ای لطیف و آسیب‌پذیر. او برای مدت‌های طولانی در گالری‌های هنری که در آن روزگار بازارشان در وین، پایتخت اتریش، بسیار گرم بود، توقف می‌کرد تا از نقاشی‌ها و سبک هنرمندان دیگر الهام بگیرد. نتیجه این فعالیت‌ها، طراحی و نقاشی مناظر متعددی بود که امروزه، تعدادی از تابلوهای به جامانده از هیتلر را شامل می‌شود.

تمام این علاقه و تلاش، آدولف هیتلر جوان را بر آن داشت تا نقاشی را به عنوان حرفه آینده خود انتخاب کند. او در سال ۱۹۰۷ میلادی، زمانی که فقط ۱۸ سال داشت، در کنکور ورودی مؤسسه هنرهای زیبای وین شرکت کرد اما استادان این مؤسسه، او را رد کردند. هیتلر دو بار دیگر هم برای ورود به این مرکز آموزشی تلاش کرد اما هر بار در کنکور رد شد. نتیجه این شکست، به حاشیه رانده شدن نقاشی در زندگی هیتلر بود. او از آن به بعد تفننی نقاشی می‌کشید اما به صورت جدی آرزوهایی در سر می‌پروراند که بعدها دنیا را در آتش جنگ فرو برد.»

عواقب پشت کنکور ماندن هیتلر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.