معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت:با توجه به روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مشهد، پذیرش بیماران غیر کرونایی در این بیمارستان از نیمه خرداد ماه جاری از سر گرفته می‌شود.

پذیرش بیماران غیر کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از سر گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد  گفت: با کاهش بستری شدگان ناشی از ابتلا به کرونا، تخلیه، ضد عفونی و گندزدایی این بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر مهدی یوسفی افزود: با اتمام فرآیند ضد عفونی و گندزدایی طی ۲ هفته آینده شاهد پذیرش بیماران غیرکرونایی در این بیمارستان خواهیم بود.
وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از اسفند ماه پارسال بطور کامل به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته بود این در حالی است که این بیمارستان بزرگ یکی از مراکز مهم ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی همچون قلب، قلب کودکان، جراحی، اورولوژی، ارتوپدی و پوست در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: در این مدت ارائه خدمت به بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی این مرکز داشتند به دلیل شرایط ایجاد شده به تاخیر افتاده است و بیمارستان‌های معین خدمات اورژانسی به بیماران غیرکرونایی ارائه دادند. 
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با قدمت ۸۰ سال یکی از ۲ بیمارستان بزرگ و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می‌رود.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.