خراسان شمالی- با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش استان معرفی شد.

فرمانده جدید تیپ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ارتش استان اظهار داشت: ارتش در پیدایش، تثبیت و پیمودن راه انقلاب اسلامی نقشی استتنایی داشت.

وی با بیان اینکه بسیاری تلاش کردند ارتش را مقابل انقلاب قرار دهند، تصریح کرد: از بزرگترین توطئه هایی که دشمن به آن دلبسته بود و آن را دنبال می کرد این بود که از بدنه ارتش سناریوهایی را طراحی کند که در مقابل جریان خروشنده انقلاب بایستد اما ارتش انقلابی، مکتبی و ارزشی ما به واسطه نیروهای با اصالت و ریشه دارش در مقابل این توطئه ایستاد.

حیاتی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در اولین اقدامش شاکله خود را از افرادی که چشم طمع داشتند و یا نفوذی دشمن بودند، پاکسازی کرد و توطئه های دشمن را ناکام گذاشت.

وی گفت: نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش در آزادسازی خرمشهر بی بدیل بود و امروز در تمام مناسبت ها و رویداد ها ارتش پیشقراول و در کنار مردم است که به عنوان مثال در ایام شیوع کرونا ارتش تمام ظرفیت های بیمارستانی خود را در کنار سایر نیروهای مسلح به کار گرفت.

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات سرهنگ دلاور قدردانی و سرهنگ نامنی به عنوان فرمانده جدید تیم ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.