رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: همسو با اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و در پی تشدید نظارت و بازرسی در ماه مبارک رمضان، ۲۳ واحد صنفی این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات بهداشتی مهر و موم شدند.

۲۳ واحد صنفی تربت‌حیدریه مهر و موم شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سعیدی ، مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی تربت‌حیدریه در ایام ماه مبارک رمضان را سه هزار و ۵۹۷ مورد ذکر کرد و افزود: در این مدت، ۶۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به علت تخلف‌های مختلف به مراجع قضایی معرفی شدند و دو هزار و ۹۱۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز معدوم شده است.

وی ادامه داد: در این مدت از ۲۵ باب مدرسه تربت‌حیدریه در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بازرسی شده است و  برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۴۶۸ مورد گندزدایی و ضدعفونی منازل و اماکن عمومی نیز انجام شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه برای حفظ سلامت شهروندان و ایجاد آرامش روانی در زمینه انتقال احتمالی ویروس کرونا، در شب‌های قدر اقدام به بازدید و ساماندهی وضعیت ضد عفونی مساجد و حسینیه ها و نیز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.