۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 706040

رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۰۸ باشگاه بدنسازی در سطح مشهد مدارک خود را به اداره ورزش وجوانان این شهر تحویل داده‌اند و فعالیت خود را از روز سه شنبه ششم خرداد آغاز کردند.

بازگشایی ۳۰۸ باشگاه بدنسازی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سروش پورآزاد درخصوص بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی افزود: بعد از این که در جلسه ستاد کرونای استانداری خراسان رضوی باشگاه‌های بدنسازی نیز اجازه آغاز فعالیت کسب کردند مقرر شد پس از ثبت نام در سامانه سلامت، پرکردن تعهدنامه هیأت پزشکی ورزشی و تحویل مدارک به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها از روز ششم خرداد باشگاه‌ها در خراسان رضوی بازگشایی شود.

وی با بیان این که هزار و ۴۰۰ باشگاه بدنسازی در استان فعالیت دارند ادامه داد: نیمی از این باشگاهها در شهر مشهد قرار دارند.

رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: اگر در باشگاه‌های ورزشی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، باشگاه‌ها جزء اماکن پرخطر به شمار می‌روند به همین خاطر از باشگاه‌داران می خواهیم ابتدا شرایط بازگشایی را طی کنند و پس از آن برای حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان به نکات بهداشتی توجه کنند.

پورآزاد با اشاره به بازرسی‌های مستمر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد افزود: درصورت مشاهده هرگونه تخلفی با خاطیان به شدت برخورد خواهد چرا که اولویت اداره کل ورزش  و جوانان خراسان رضوی و هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان حفظ سلامت ورزشکاران و مراجعه کنندگان به باشگاه‌هاست.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.