همدان - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای طرح ملی روکش آسفالت جاده ها و محورهای پرتردد با تلاش ۱۸ اکیپ راهداری در استان همدان خبر داد.

اجرای طرح ملی روکش آسفالت جاده‌ها با تلاش ۱۸اکیپ راهداری درهمدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ، حمید پرورشی خرم معاون حمل و نقل راهداری استان همدان طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور با فعالیت ۳۵۰ کارگاه عمرانی در سال جهش تولید شکل گرفته است.

پرورشی خرم بر اساس برداشت‌های میدانی از حدود ۳۴ هزار و ۶۳۳ کیلومتر راه شریانی، ۳۳ درصد از راه‌های شریانی کشور نیاز به بهسازی روکش دارد که بخشی از این راه‌ها در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد.

وی  از اجرای طرح ملی ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی در استان همدان خبر داد و گفت: ۱۸ اکیپ راهداری مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه در کنار این اکیپ‌ها ۲۰ اکیپ دیگر نیز نسبت به ایمن سازی محورها اقدام می‌کنند، گفت: اجرای خط کشی، اجرای خاکریز بازدارنده، تسطیح و رگلاژ شانه، تهیه و نصب تابلو، تعمیرات گاردریل و نیوجرسی و بقیه موارد مرتبط با ایمنی از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت، گفت: در این طرح بیش از ۵ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان به لحاظ کیفیت روکش آسفالت وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.