سری لپ تاپ RedmiBook 13 ، 14 و 16 با پردازنده AMD Ryzen 4000 عرضه می شود.

لپ تاپ جدید RedmiBook راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در کنار رونمایی از گوشی هوشمند Redmi 10x و سری Redmi TV X ، این نام تجاری فرعی Xiaomi همچنین دامنه لپ تاپ های خود را گسترش داد. این شرکت آخرین نوت بوک های RedmiBook خود را معرفی کرد که هم اکنون با پردازنده های Ryzen 4000 AMD ارائه شده است. شیائومی پیش بینی می شود که اکنون چندی پیش سری لپ تاپ های RedmiBook را در هند راه اندازی کند، با توجه به اینکه این شرکت این سری جدید را در چین راه اندازی کرده است ، به احتمال زیاد این شرکت این مدل ها را عرضه جهانی نیز خواهد کرد.

لپ تاپ RedmiBooks جدید در سه اندازه صفحه نمایش به بازار عرضه شده است که کلیه مدل ها دارای سخت افزار یکسان و سایر ویژگی ها هستند. بیایید بررسی کنیم که RedmiBook چه ویژگی‌هایی را ارائه می دهد.

مشخصات و ویژگی های RedmiBook 13، 14 و 16

آخرین سری RedmiBook در سه مدل نمایشگر - 13 اینچی ، 14 اینچی و 16 اینچی ارائه می شود، هر سه مدل از وضوح FHD + ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد و یک طیف رنگی گسترده sRGB برخوردار هستند و طراحی جدیدترین لپتاپ ها مشابه مدل های قبلی RedmiBook است. این لپ تاپ ها همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت هستند که با دکمه پاور یکپارچه شده است.



در قسمت سخت افزاری ، پردازنده های RedmiBook از پردازنده های AMD Ryzen 4000 مبتنی بر معماری 7nm بهره می گیرند که شیائومی ادعا می کند که عملکرد کلی 60 درصد بهبود یافته است، هر سه مدل آن رم 16 گیگابایتی را بسته بندی کرده و حافظه SSD 512 گیگابایتی را ارائه می دهند. RedmiBook بسته به نیاز کاربر ، سه حالت عملکردی دارد: «سرعت کامل» ، «متعادل» و «آرام». عمر باتری در RedmiBook با یک بار شارژ در 12 ساعت رتبه بندی می شود و شارژر این لپ تاپ با آداپتور برق 65W mini است که Xiaomi ادعا می کند در 30 دقیقه می تواند 50 درصد باتری شارژ کند.

لپ تاپ RedmiBook دارای یک سنسور کلید هوشمند است که به کاربران امکان می دهد هنگام پوشیدن باند هوشمند Xiaomi ، قفل دستگاه را در مدت زمان 1.2 ثانیه باز کنند و گزینه های اتصال در لپ تاپ شامل دو پورت USB-A ، سه درگاه USB-C ، یک درگاه HDMI و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن RedmiBook 13 ، 14 و 16

قیمت لپ تاپ RedmiBook از (42،399 روپیه) شروع می شود و زمان در دسترس بودن آن هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.