یک شرکت ژاپنی برنامه ای را طراحی کرده است که به طرفداران تیم های ورزشی اجازه می دهد تا از راه دور تیم های محبوب خود را تشویق کنند.

ابتکار ژاپنی ها برای تشویق تیم­ های ورزشی توسط هواداران در روزهای کرونایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، یک شرکت ژاپنی برنامه ای را طراحی کرده است که به هواداران تیم های ورزشی این امکان را می دهد تا در روزهای کرونایی که امکان حضور در ورزشگاه ها وجود ندارد، از راه دور تیم های محبوب خود را تشویق کنند.

قرار است مسابقات لیگ حرفه ای بیسبال ژاپن از ۱۹ ماه ژوئن از سرگرفته شود و دو هفته پس از آن نیز مسابقات لیگ فوتبال این کشور برگزار خواهد شد، اما تمام این مسابقات بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

براین اساس نرم افزار جدید این شرکت ژاپنی به طرفداران تیم ها که مسابقات را از طریق تلویزیون در منازل خود مشاهده می کنند، اجازه می دهد تا ورزشکاران مورد علاقه خود را تشویق و با ضبط صدا یا ارسال پیام های شخصی از طریق گوشی های هوشمند خود آنها را صدا کنند که تشویق ها به صورت مستقیم از بلندگوهای ورزشگاه پخش خواهد شد.

شرکت یاماها که این نرم افزار را طراحی کرده، با مشارکت ۵۰ هزار هوادار این نرم افزار را به صورت موفقیت آمیز در ورزشگاه "شیزوکا" آزمایش کرده و تشویق های آنها از طریق ۵۸ بلندگو در سراسر ورزشگاه پخش شد. هواداران این امکان را دارند تا خود انتخاب کنند که صدایشان از کدام بلندگو پخش شود.

کیزوکی ماتسوبایاشی مدیر اجرایی این برنامه می گوید: هنگام آزمایش نرم افزار برای لحظاتی چشم خود را بستم و احساس کردم که صدای تماشاچیان از خود استادیوم و افرادی نزدیک به من می آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.