فرماندار خوشاب گفت: زیرساخت‌‎های ناحیه صنعتی خوشاب شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن فراهم شده و مهیای جذب سرمایه گذاران است که تاکنون از این ظرفیت استفاده مطلوب نشده است.

 زیرساخت‌های خوشاب مهیای جذب سرمایه‌گذاران است

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار  در بازدید از شهرک صنعتی خوشاب افزود: از مجموع ۱۳ قرارداد سرمایه گذاری خوشاب تاکنون دو مورد آن به بهره برداری رسیده که باید با رفع موانع سایر قراردادها رشد اقتصادی منطقه شتاب بگیرد.

وی ادامه داد: قراردادهای سرمایه‌گذاری به تنهایی موجب رونق و جهش تولید نمی‌شود بلکه باید با رفع مشکلات، جوازهای تاسیس به مرحله صدور پروانه بهره‌برداری برسد.

فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان یکی از قطب های تولید محصولاتی چون پسته، کشمش، زعفران، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که با نبود صنایع فرآوری و تبدیلی، عمده این محصولات به صورت خام فروشی و غیرفرآوری از شهرستان خارج می‌شود.
خدمتگزار افزود: این شهرستان با ۱۱ هزار هکتار باغ پسته از نظر سطح زیر کشت رتبه دوم را در خراسان رضوی دارد که باید با ایجاد فرآوری و صنایع تکمیلی از خام فروشی پسته آن جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خوشاب، هلدینگ اقتصادی پارسیان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان مشخص شده است که اجرای  ۱۹ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال را در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان خوشاب با اشتغال‌زایی برای ۲۴۵ نفر تعهد کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.