رئیس سازمان برنامه و بودجه، از تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه های قابل بهره برداری در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: این نخستین بار است که در فروردین ماه برای طرح های مهم اعتبارات نقدی تخصیص می دهیم تا براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری برسند.

افتتاح کامل آزادراه رشت – قزوین تا پایان سال

قدس آنلاین: محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین، با اشاره به تعهد و برنامه ریزی دولت جهت افتتاح و بهره برداری از این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید در فروردین ماه تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه باقی مانده آزادراه رشت – قزوین انجام شد.

وی از تخصیص اعتبارات نقدی به پروژه های قابل بهره برداری در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد: این نخستین بار است که در فروردین ماه برای طرح های مهم اعتبارات نقدی تخصیص می دهیم تا براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به وضعیت پروژه باقی مانده آزادراه گیلان براساس گزارشات فنی و کارشناسی، تصریح کرد: کار به خوبی پیش رفته و انشاءالله در وقت مقرر تکمیل می شود تا دولت و گیلانیان میهمان نواز شرمنده مردم ایران نشوند.

نوبخت، مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری گیلان را موجب علاقمندی مردم به سفر به این استان دانست و اضافه کرد: ناتمام بودن آزادراه رشت – قزوین موجب شده مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی را تحمل کنند.

وی با اشاره به تنگناهای درآمدی دولت، خاطرنشان کرد: هنر دولت این است در شرایطی که نفت ما به فروش نمی رسد و شیوع کرونا و رکود ناشی از آن دریافت مالیات را دچار مشکل کرده، بتواند کارهای عمرانی را به انجام برساند.

معاون رئیس جمهور، با بیان اینکه آماده افزایش اعتبارات تخصیص یافته به پروژه ها براساس فهرست بها هستیم، گفت: در پروژه آزادراه رشت – قزوین به سقف منابع ریالی از پیش گفته شده محدود نیستیم و تامین اعتبارات لازم براساس نظارت های فنی و کارشناسی را تعهد خود می دانیم.

وی پروژه راه آهن ۷۳۰ کیلومتری چابهار و زاهدان را نیازمند تامین منابع مالی جدید دانست و یادآور شد: دولت همه منابع را تامین خواهد کرد تا پروژه های عمرانی به بهره برداری برسند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.