مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از توزیع ۲.۵ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۲.۵ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده افزود: طبخ و توزیع این مقدار غذای گرم با مشارکت شورای هیات‌های مذهبی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بنیاد مستضعفان در قالب فعالیت قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در این استان انجام شده است.

وی به فعالیت ۲۵۰ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد در مشهد نیز اشاره و اضافه کرد: مشارکت و همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری در این امر بسیار مفید و موثر واقع شده است.

او ادامه داد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان در مجموع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی نیز میان نیازمندان استان خراسان رضوی و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

افزون بر نیم میلیون نفر در قالب ۲۲۰ هزار خانوار در استان ۶ میلیون ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.  

به گفته کیانوش جهانپور رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر چهارشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۹،   ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۶ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۵۶۴ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.