همدان - استاندار همدان گفت: ۶۳ پروژه بزرگ تا پایان امسال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

۶۳ پروژه بزرگ تا پایان امسال در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین ، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان عصر چهارشنبه در نشستی با اعضای انجمن فرهنگی ثاراله همدان با اشاره به اینکه آمریکا و بعضی کشورهای غربی تصمیم گرفته بودند با تحریم‌ها و نقشه‌های شوم خود اقتصاد کشور را فلج کنند، گفت: به لطف خدا، بصیرت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت در دور زدن تحریم‌ها باعث شد تا برنامه و اهداف دشمنان با شکست روبرو شود.

شاهرخی با بیان اینکه همدان علیرغم شرایط و مشکلات فعلی کشور بدون حاشیه در مسیر توسعه است، گفت: از بدو ورودم به استان همدان تاکید اساسی بر کار و تلاش و دوری از حاشیه‌ها را اولویت قرار دادم.

وی خدمت بدون حاشیه به مردم را از اولویت‌های اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان همدان برشمرد و گفت: از سال گذشته تا کنون کشور با رخدادهای تلخی روبرو شد که هم‌فکری، وحدت و وفاداری مردم به نظام و تدبیر ارکان نظام باعث شد تا از بحران‌های سال ۹۸ عبور کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: وفاق و همدلی بین بخشی در استان باعث شده تا همدان در جایگاهی قرار گیرد که رضایت بخش باشد و باید در شرایط کنونی، روحیه هم‌فکری، وفاق و وحدت را تقویت کرد.

شاهرخی با بیان اینکه برنامه‌ها و راهبردهای کارشناسی شده در بخش‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و کشاورزی برای توسعه استان همدان تدوین شده است، گفت: همدان توانسته در زمینه خصوصی سازی رتبه اول کشور را کسب کند.

وی با بیان اینکه ۶۳ پروژه بزرگ به ارزش ۱۰ هزار میلیارد در سال جهش تولید تعریف شده که قرار است تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسند، گفت: با تمام توان و به کار گیری امکانات در راستای ارتقا و اعتلای استان همدان تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.