رندرهای Samsung Galaxy Note ۲۰+ نشان از نمایشگر ۶.۹ اینچی Infinity-O در این گوشی هوشمند می‌ دهند.

مشخصات +Galaxy Note ۲۰ فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ غول فناوری کره جنوبی ، معمولاً گوشی های هوشمند Galaxy Note خود را در ماه آگوست هر سال راه اندازی می کند، در میان شیوع ویروس کرونا و نتیجه آن پیش بینی زمان راه اندازی آن سخت شد اما اخیراً یکی از مدیران سامسونگ تأیید کرد که این کمپانی طبق برنامه های جدید پرچمداران سری Galaxy Note و Fold ۲ را راه اندازی کند و تنها یک رویداد آنلاین برای راه اندازی آن انجام خواهد شد.

به تازگی ، Pigtou رندرهای مبتنی بر CAD را از گلکسی نوت ۲۰ به اشتراک گذاشت که پرده برداری از گلکسی S۲۰ مانند نصب دوربین مستطیلی و یک صفحه نمایش مسطح Infinity-O است. اکنون همین منبع در همکاری با OnLeaks رندرهای ادعایی مبتنی بر CAD را از گلکسی نوت ۲۰+ نشان داده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه از دستگاه  سری Galaxy Note ۲۰ سامسونگ توقع داریم:

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰+

براساس گزارش پیگتو ، گلکسی نوت ۲۰+ ۱۶۵ میلی متر در ۷۷.۲ میلی متر x ۷.۶ میلی متر ، که به طور قابل توجهی بزرگتر از نوت ۲۰ است ، تخمین‌ها درباره اندازه این دستگاه  ۱۶۱.۸mm x ۷۵.۳mm x ۸.۵mm است. به گفته این منبع، در مقایسه با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مسطح انتظار می رود در گلکسی نوت ۲۰، نوع Plus از پنل ۶.۹ اینچی با حاشیه خمیده استفاده کند و این صفحه نمایش احتمالاً یک سوراخ پانچ تک محور دارد که دارای حداقل حاشیه در بالا و پایین این گوشی هوشمند است.



با آمدن به پنل عقب دستگاه ، به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۲۰+ دارای یک دوربین مستطیلی در گوشه بالا سمت چپ است، می‌توان سه سنسور بزرگ را دید که در داخل ماژول به صورت عمودی نشسته‌اند و دارای یک حسگر عمق و فلاش LED در کنار هم هستند که به نظر می‌رسد لنز پایین یک لنز به سبک پریسکوپ برای بزرگنمایی است. در مورد سایر عناصر ، دکمه های قدرت و حجم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته است. می‌توان درگاه USB Type-C ، بلندگو ، میکروفون و شکاف S-Pen را در پایین دستگاه مشاهده کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۲۰+

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند وجود ندارد اما می‌توان انتظار داشت که این سری شبیه سری Galaxy S۲۰ باشد و بسته به منطقه از گوشی‌های هوشمند Exynos ۹۹۰ یا Snapdragon ۸۶۵ SoC استفاده شوند و گفته شده که مدل استاندارد و پلاس به ترتیب با باتری ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تولید می‌شوند.

نسخه Plus اخیراً در Geekbench مشاهده شد و جزئیات دیگری مانند اسنپدراگون ۸۶۵+ SoC ، RAM ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۰ را آشکار کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.