رییس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این شهر و استان خراسان رضوی از نظر کرونا تغییر وضعیت نداده اند و همچنان آمار بستری شدگان و مرگ و میر بیماری در این استان نزولی است.

وضعیت کرونا در مشهد و خراسان رضوی تغییر نکرده است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشهد و خراسان رضوی در مرحله کنترل و مهار کرونا قرار دارد.
وی با اشاره به اعلام وضعیت هشدار برای خراسان رضوی از سوی وزارت بهداشت ادامه داد: روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد خراسان‌رضوی جزء هشت استان در وضعیت هشدار قرار دارد اما وضعیت  هشدار با مهار و کنترل کرونا منافاتی ندارد و به معنای تغییر وضعیت قبل نیست.
او ادامه داد: با توجه به این که کلانشهر مشهد و خراسان رضوی پرجمعیت و پر رفت ‌و آمد است همیشه ظرفیت طغیان دوباره بیماری و قرار گرفتن در وضعیت اوج مجدد را دارد.
رییس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت هشدار برای استان اعلام شده تا تمامی دستگاهها و نهادهای ذیربط در حالت آماده‌باش قرار داشته باشند در حالی که مردم نیز نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.