استاندار خراسان رضوی با تاکید بر به حداقل رساندن مشکلات سرمایه‌گذاران گفت: در سال جهش تولید حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد.

حداکثر تلاش ‌را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه بررسی مشکلات پروژه‌های اولویت‌دار ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای تسهیل و رفع موانع تولید، در سال جهش تولید حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب مدیران استان برای حل مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران هم در برابر گره‌گشایی‌هایی که در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتفاق می‌افتد باید به تعهدات خود عمل کنند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که با رفع موانع تولید، مشکلات سرمایه‌گذاران را به حداقل برسانیم تا اقدامات مثبتی را در استان شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه با اشاره به ۱ هزار و ۱۹۳ پروژه در حال اجرای استان گفت: از این تعداد مشکلات پروژه‌های بالای ۵۰ میلیارد تومان یا بالای ۱۰۰ نفر اشتغال به صورت ویژه بررسی و طرح‌های دیگر نیز در قالب ستاد تسهیل بررسی و تعیین تکلیف شده و خواهند شد.

علی رسولیان افزود: جلسات بررسی طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری استان ادامه پیدا خواهد کرد تا پروژه‌های بالای ۵۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات مربوط به پروژه‌های سرزمین موج‌های آبی، هتل بیمارستان آلتون زندگی، مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار یا ستاره شهر مشهد، مرکز خرید آفتاب، هتل گل‌سا و شرکت تک‌سامه ایرانیان مطرح و تعیین تکلیف شد.

لازم به ذکر است حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های مطرح شده در جلسه امروز ۴ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.