دبیرشورای هماهنگی بانک های استان گفت: همه شعب بانک های خراسان رضوی موظف به پذیرش متقاضیان برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت هستند.

 پذیرش تقاضای فروش سهام عدالت در همه بانک های خراسان رضوی /تسریع در تامین زیرساخت های لازم در برخی از بانک ها

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس مصوبه وزارت اقتصاد همه شعب بانک ها در سراسر خراسان رضوی که شماره شبای آن بانک  در سامانه سهام عدالت توسط سهامداران ثبت شده است موظف به پذیرش درخواست متقاضیان  برای فروش ۳۰ درصد از این سهام هستند.

وی تصریح کرد: برخی از بانک ها ظاهرا اعلام کرده بودند که به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها و بسترهای الکترونیکی فعلا قادر به پذیرش این درخواست ها  نیستند که  توصیه و تاکید ویژه مبنی بر آمادگی هر چه سریعتر این بانک ها صورت گرفت که تعدادی از آنها هفته گذشته این مشکل رابرطرف کردند.

دبیرشورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی افزود: اما بانک های باقی مانده مقرر شد هرچه سریعتر به این زیرساخت ها که از سوی سازمان مرکزی آنها در تهران باید تامین شود مجهز و به افراد مراجعه کننده پاسخگویی داشته باشند.

مونسان با اشاره به اینکه مردم اجتناب برخی بانک ها در عدم پذیرش درخواست ها را از طریق واحد بازرسی آن بانک پیگیری کنند؛ادامه داد: بانک ها عاملیت فروش ۳۰درصد سهام عدالت را از افراد متقاضی قبول خواهند کرد و سپس از طریق کارگزاری های بورسی خود اقدام به فروش آنها می کنند اما اینکه چند روز پس از فروش این سهام مبالغ را به حساب افراد واریز خواهند کرد هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، از تاریخ ۱۰خرداد ماه همه کارکنان بانک های دولتی و خصوصی و همچنین موسسات مالی و اعتباری به جز افرادی که دارای بیماری حاد و یا علائم کرونا هستند باید ساعت ۷.۳۰در محل کار خود حاضر شوند.

مونسان افزود: همچنین بر اساس مصوبه این ستاد ، ساعت خدمت رسانی بانک ها به ارباب رجوع نیز از تاریخ ۱۰خرداد ماه برای روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸الی ۱۳.۳۰ و روز های پنج شنبه نیزساعت  ۸الی ۱۲.۳۰دقیقه خواهد بود و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه می توانند مراتب را از طریق واحد بازرسی آن بانک که شماره تماس آن اغلب در سامانه ها و نرم افزارهای هر بانک وجود دارد پیگیری  و در صورت تکرار به شورای هماهنگی بانک های استان اطلاع رسانی کنند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.