مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در راستای توسعه اقتصادی پایدار، گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی خیرین اقتصادی هستند.

معین‌های اقتصاد مقاومتی خیرین اقتصادی هستند

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی، در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان تربت‌جام و در محل استانداری برگزار شد، معین‌های اقتصادی را خیرین اقتصادی دانست و ضمن اشاره به بیستمین دعای صحیفه سجادیه که به بحث اقتصاد و رزق ارتباط دارد، گفت: در اقتصاد نباید فقط به خودمان توجه کنیم بلکه باید از دیگران هم دستگیری شود.
وی افزود: قطعا این دستگیری میسر نخواهد شد مگر با همدلی و وحدتی که نمونه آن را در شهرستان تربت‌جام مشاهده می‌کنیم.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: حضرت علی(ع) در خطبه ۱۲۱ نهج‌البلاغه اشاره می‌کنند: هدف شیطان این است که با تفرقه در بین انسان‌ها آن‌ها را دچار فتنه کند.
حجت‌الاسلام ایزدی در این جلسه اظهار کرد: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یکی از طرح‌های خوبی است که اتفاقا مورد تفقد رهبری قرار گرفته و دیدیم که نماینده ولی فقیه در استان هم گفتند که حضور استاندار در استان هدیه شهید والامقام شهید حاج قاسم سلیمانی به این استان است.
وی افزود: حالا که موقعیت برای پیشرفت استان فراهم شده، می‌طلبد که در سال جهش تولید تلاش، وحدت و همکاری خود را در راستای توسعه اقتصادی حفظ کرده و داشته باشیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.