مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط دانشگاهی با تمام توان اجرا می‌شود، گفت: با تمهیدات صورت گرفته این واحد دانشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، آماده پذیرش و اسکان دانشجویان است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه آماده پذیرش دانشجویان است

به گزارش قدس آنلاین، علی صنعتی اظهار کرد: پس از اعلام قطعی لیست رشته‌ها توسط معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، خوابگاه‌های دانشجویی یک روز قبل از آغاز برنامه آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پذیرش و اسکان دانشجویان، آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: در این مدت، فضای هر دو خوابگاه دانشجویی با پنج هزار مترمربع وسعت به صورت مستمر طبق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ضدعفونی شده و با پیگیری‌های صورت گرفته، ۵۵ تخته گلیم فرش، دستگاه‌های تصفیه آب، مولد آب جوش ویژه خوابگاه دختران خریداری شد و جداسازی محوطه بیرونی خوابگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) و سایر تعمیرات جانبی در مجموع با صرف بیش‌ از یک میلیارد ریال انجام شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در ارتباط با بازگشایی خوابگاه دانشجویی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش و اسکان دانشجویان این دانشگاه فراهم شده و در این زمینه منتظر اعلام قطعی لیست رشته‌ها توسط معاونت آموزشی، پژوهشی این واحد دانشگاهی هستیم، گفت: خوابگاه‌های دانشجویی یک روز قبل از آغاز برنامه‌های آموزشی فعال و آمادگی پذیرش و اسکان دانشجویان را دارند.

 وی افزود: با هدف کنترل بیماری کرونا، دانشجویان نیز باید بر اساس برنامه امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی به دانشگاه مراجعه و از مراجعه غیر ضروری خودداری کنند.

صنعتی ادامه داد: تمامی دانشجویانی که لیست رشته‌های آنان برای حضور در دانشگاه اعلام می‌شود باید ۲ فرم برگشت به تحصیل و خوداظهاری سلامت را که توسط روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی بر روی سامانه اینترنتی بارگزاری می‌شود تکمیل کنند و به همراه خود داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.