وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با موافقت رییس جمهوری از امروز دهم خرداد تصمیم‌گیری درباره ساعات بازگشایی صحن‌های حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) به ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی واگذار شد.

تعیین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، سعید نمکی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان‌رضوی افزود: البته تاکید داریم که حتما فاصله‌گذاری اجتماعی در هرگونه تصمیم گیری در خصوص ساعات بازگشایی حرم مطهر رعایت شود.

وی همچنین در حاشیه این جلسه گفت: استاندار خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی یکی از بهترین، دل‌سوزترین و فهیم‌ترین استانداران کشور است و با اطمینان می‌گویم که نمره عملکرد ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان‌رضوی ۲۰ بوده است.

وزیر بهداشت همچنین امروز در حاشیه دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا شنیدیم که زوار محترم حرم مطهر رضوی به دلیل گرمای هوا با مشکل مواجه هستند لذا از رییس جمهوری خواهش کردم به مشهد مشرف شوم و از نزدیک مسایل را ببینم و با استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی مسایل را جمع بندی کنیم تا سهل‌ترین و مناسب‌ترین شیوه برای به حداقل رساندن آلودگی و انتقال ویروس تهیه شود.

نمکی ضمن رد بازگشایی رواق‌های حرم مطهر رضوی افزود: استفاده از ظرفیت صحن حرم مطهر رضوی برای زیارت حداقلی مردم باید به گونه‌ای مدیریت شود که بهره‌برداری معنوی به بهترین شکل انجام گردد و کمترین آسیب روحی، روانی و جسمی متوجه مردم گردد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.