گیلان- فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به طرح ساماندهی و بازسازی مزار شهدای رشت گفت: این طرح در سه فاز تدوین شده و توسط بسیج سازندگی سپاه گیلان مدیریت می‌شود.

سپاه گیلان مزار شهدای رشت را بازسازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه هیئت‌ امناء گلزار شهدای گمنام رشت با اشاره به ایثار و رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه این رشادت‌ها در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده است.

فرمانده سپاه استان گیلان به تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در ماندگاری و گسترش انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ما امروز آسایش و آرامش خود را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی‌های آنان می‌دانیم و شهدا باعث سرافرازی امت ما شدند.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به فاز نخست طرح بازسازی مزار شهدای رشت تصریح کرد: طرح ساماندهی و ترمیم مزار شهدای رشت در سه فاز تدوین شده و این کار توسط بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مدیریت می‌شود.

عبدالله‌پور به اقدامات مدنظر در فاز نخست طرح مذکور اشاره کرد و افزود: آبندکردن سقف سالن مزار شهدا، پوشش سقف کاذب، ارسی‌سازی پنجره‌ها، نصب پرده‌ برای پنجره‌های دور مزار شهدا، تعویض سنگ‌های مزار و نصب سنگ‌های سفید از جنس نور برای شهدا و همچنین مفروش کردن مزار در فاز نخست انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان اداری و فرهنگی و همچنین احداث سردر ورودی مزار و یکسان‌سازی قبور اطراف مزار شهدا از اقدامات مدنظر برای فاز دوم طرح ساماندهی مزار شهدای رشت است گفت: طراحی پارکینگ و نورپردازی نیز در فاز دوم طرح ساماندهی انجام می‌شود و راه دسترسی جدید این طرح در فاز سوم در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.