بخشدار مرکزی مشهد گفت: روستاهای پرجمعیت و دارای مشکل تامین آب شرب در حاشیه این کلانشهر به شبکه آب شهری متصل می‌شوند.

روستاهای حاشیه مشهد به شبکه آب شهری وصل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، ابوطالب سرابیان اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی مشهد در شرکت آب و فاضلاب شهری ادغام شد و شرکت آب و فاضلاب مشهد شکل گرفته است، روستاهای دارای مشکل کمبود آب در حاشیه این شهر به شبکه آب شهری متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: سیاست مدیران شرکت آب و فاضلاب مشهد این است که بر اساس اولویت‌ها مشکل آب روستاهای حاشیه مشهد را بر طرف کنند و در این راستا مشکل آب شرب روستاهای پرجمعیت مانند همت آباد و گرجی در حاشیه مشهد رفع خواهد شد.  

بخشدار مرکزی مشهد گفت: مشکل اصلی آب روستایی این بود که اعتبارات اندکی برای تامین شبکه و زیرساخت‌های آب شرب مناطق زیرپوشش خود داشت اما با الحاق روستاها به شرکت آب و فاضلاب مشهد و اعتبارات خوب این شرکت می‌توان نسبت به رفع مشکلات آب روستایی امیدوار بود.

وی در باره تامین آب روستای شهرآباد نیز افزود: این آبادی با ۸۵۰ خانوار جمعیت در بخش مرکزی قرار دارد و از آنجایی که آب شرب آن با تانکر تامین می‌شود از ۲ سال قبل قرار شده بود به شبکه آب شرب شهری متصل شود.

سرابیان ادامه داد: اتصال شهرآباد به شبکه آب شرب نیازمند احداث ۵۰۰ متر لوله کشی است که متولیان طرح قول داده‌اند تا هفته آینده این اتصال انجام و مشکلات آب شرب روستا برطرف شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.