معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زیرسازی و آسفالت راههای روستایی این استان در چارچوب اجرای "طرح ملی "ابرار" تاکنون ۳۴ درصد پیشرفت داشته و همچنان ادامه دارد.

یک سوم طرح ابرار در خراسان رضوی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، محمود آنت گفت: "طرح ملی ابرار" که اجرای آن از پارسال آغاز شده در خراسان رضوی شامل زیرسازی و آسفالت ۱۴۴ کیلومتر راه روستایی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح ابرار تا پایان سال مالی جاری (آخر شهریور ماه آتی) این طرح بطور کامل در خراسان رضوی اجرا شده و پایان یابد.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین پیشرفت عملیات اجرایی طرح ابرار را در این استان کند توصیف و بیان کرد: علت این امر کمبود اعتبار و ارائه اوراق خزانه به پیمانکاران است.

وی ادامه داد: پیمانکاران طرح ملی ابرار در خراسان رضوی بخاطر زمان سررسید این اوراق، قرارداد طرح خود را فسخ کرده‌اند لذا راهداری ناچار است دوباره برای تعیین پیمانکار مناقصه برگزار نموده و قراردادها را تجدید کند. 

آنت همچنین گفت: شهرستان‌های سبزوار و نیشابور از نظر تعداد جاده و طول آن بیشترین سهم را در اجرای طرح ملی ابرار در خراسان رضوی دارند. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.