گفته می شود تلویزیون هوشمند نوکیا ۴۳ اینچی در تاریخ ۴ ژوئن راه اندازی خواهد شد.

تلویزیون هوشمند نوکیا به زودی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا نخستین تلویزیون هوشمند خود را در دسامبر سال ۲۰۱۹ با مجوز نام تجاری خود به Flipkart راه اندازی کرد، اولین تلویزیون این شرکت یک تلویزیون اندرویدی ۵۵ اینچی با نام Android ۹ Pie بود که همراه با فروشگاه Google Play و کنترل از راه دور بود که دارای کلیدهای اختصاصی برای Netflix ، YouTube و Google Assistant بود. این تلویزیون هوشمند دارای یک طراحی برتر با حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه نمایش است.

این برند از مارس سال ۲۰۲۰ راه اندازی یک تلویزیون هوشمند جدید را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این راه اندازی به تأخیر افتاد، اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که این برند قرار است در تاریخ ۴ ژوئن تلویزیون هوشمند جدید خود را عرضه کند و همچنین قیمت احتمالی تلویزیون آینده را فاش کرده است.



مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا

اطلاعات جدید حاکی از آن است که مدل ۴۳ اینچی دقیقاً ویژگی‌های مشابه با مدل ۵۵ اینچی با کیفیت بالا را به اشتراک می‌گذارد اما به جای ۴K با اندازه صفحه نمایش کوچکتر و وضوح کامل HD همراه خواهد بود. احتمالاً این تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته‌ای جفت شده با یک پردازنده گرافیکی Mali-۴۵۰ MP استفاده می کند و این پردازنده در ادامه با ۲.۲۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز همراه خواهد بود.

در بخش صدا ، تلویزیون هوشمند نوکیا دارای دو بلندگو ۱۲W تنظیم شده توسط Dolby Audio و DTS TruSurround است. همچنین انتظار می‌رود این تلویزیون دارای ویژگی هایی مانند JBL Audio ، پشتیبانی Dolby Vision و Chromecast داخلی باشد، تلویزیون همچنین برنامه‌های یکپارچه‌ای مانند Netflix ، YouTube ، Disney + Hotstar و Prime Video را ارائه می‌دهد و از نظر ارتباطات با اتصال ، تلویزیون احتمالاً پورت های بلوتوث v۵.۰ ، Wi-Fi و HDMI را ارائه می‌دهد.



قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا

تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا از ۴ ژوئن راه اندازی می‌شود و به طور انحصاری از طریق Flipkart در سراسر دنیا به فروش می‌رسد، گزارش‌ها حاکی از آن است که این تلویزیون بین ۳۱۰۰۰ تا ۳۴،۰۰۰ روپیه قیمت گذاری می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.