مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: طرح کاهش، هدایت و انتقال بخارات حاصل از تبخیر بنزین "کهاب" از امروز در هفت جایگاه عرضه سوخت بنزین مشهد به اجرا گذاشته شد.

اجرای طرح کهاب در جایگاه‌های عرضه بنزین مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از جمله امتیازهای این طرح کاهش آلودگی و توجه به مباحث زیست محیطی است و باعث می‌شود بخارهای حاصله از تبخیر بنزین در هوا منتشر نشود و دوباره به چرخه سوخت بازگردد.
او افزود: به همه جایگاه‌ها و شرکت‌های برند خراسان رضوی تکلیف شده است که این طرح را اجرایی کنند و تا پایان امسال شاهد اجرای این طرح در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان خواهیم بود.
مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه هر روز پنج میلیون لیتر بنزین استان توزیع می‌شود که سه میلیون لیتر آن مربوط به مشهد است ادامه داد: با اجرای این طرح در هر متر مکعب بخار بنزین یک و نیم لیتر بنزین صرفه جویی می‌شود.
اصغری بیان کرد: هزینه اجرای این طرح در هر جایگاه سه تا ۶ میلیارد ریال است و جایگاه‌هایی که امروز این طرح در آن‌ها اجرایی شد جایگاه شماره ۱۷۱ سعد آباد، جایگاه شماره ۱۴۶ منتظرالقائم (عج) واقع در سه راه فردوسی به سمت مشهد، جایگاه ۱۰۱ واقع در بولوار جمهوری اسلامی، جایگاه ۱۴۳ در پایانه بار طرق، جایگاه ۱۳۴ سیدی، جایگاه ۱۷۳ اندیشه و جایگاه ابریشمی در بولوار هاشمی نژاد مشهد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.