۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 706560

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نرخ بیکاری در استان با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در پایان سال گذشته نسبت به سال ۹۷، چهار درصد کاهش یافته است.

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد سنجری در نشست کارگروه اشتغال شهرستان سبزوار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اجرای طرح مثلث اقتصادی و نگاه ویژه استاندار خراسان رضوی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی سبب شده که نرخ مشارکت اقتصادی استان افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: با تاکیدات استاندار و اجرای طرح مثلث اقتصادی نرخ بیکاری استان به پایین‌ترین میزان آن در یک دهه گذشته رسیده و نرخ بیکاری در پایان سال گذشته نسبت به سال ۹۷، چهار درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: همچنین نرخ بیکاری در روستاهای خراسان رضوی ۱.۳ درصد اعلام‌شده و مشارکت اقتصادی در سال گذشته ۵۴ درصد اعلام شده است.

سنجری با بیان اینکه ایجاد ۸۰ هزار فرصت شغلی طی سال جاری در استان پیش بینی شده است، گفت: این میزان اشتغال براساس تفاهم نامه‌های اقتصاد مقاومتی و طرح مثلث اقتصادی در شهرستان‌ها توزیع شده است.

گفتنی است، در پایان این نشست محمود یزدی به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار منصوب و از خدمات عقیل مختاری رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.