معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: تقاطع غیرهمسطح مصلی اسفند ماه ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری ازتقاطع غیر همسطح مصلی مشهد در اسفند ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی دراین خصوص افزود: تقاطع غیر همسطح مصلی یکی از خواسته های ۱۵ ساله ساکنان محل بود که با احداث آن شاهد کاهش بارترافیکی بولوارمصلی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: درکنار کاهش بارترافیکی با اجرای این پروژه شهرک های اطراف از بن بست خارج و تردد عابران پیاده  و خودروها با ایمنی بیشتری انجام می شود و بازوی چهارم آن نیز مصلی را به بهشت رضا(ع) ، طرق و جاده محمد آباد متصل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه عملیات احداث تقاطع غیر همسطح مصلی ۱۸ بهمن ماه ۹۸ آغاز شد، اظهارکرد: پروژه تا کنون و پس از گذشت حدود ۵ ماه بدون وقفه فعال بوده ودرحال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰ درصد برخورداراست.
کاظمی ادامه داد: زمانبندی درنظر گرفته شده برای اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی ۴۲۰ روز است که امیدواریم بتوانیم زودتر از این زمان در اسفند ماه آن را آماده بهره برداری کنیم.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه هزینه پیش بینی شده برای احداث این تقاطع با اجرای بازوی چهارم ۱۰۰ میلیارد تومان است افزود: برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی۳۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام و بیش از۲۰هزار مترمربع بتن ریزی خواهد شد.

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.