هولو، آمازون، اچ‌بی‌او و دیگر شبکه‌های آنلاین هالیوودی در حمایت از جنبش زندگی سیاهان مهم است، ایستادند و اسکار و دیزنی نیز حمایت خود را اعلام کردند.

بازیگران هالیوود به جنبش حمایت از سیاهان پیوستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، دیروز یکشنبه کمپانی‌های دیزنی، ویاکام سی‌بی‌اس، وارنر برادرز، ای ‌۲۴، لاینزگیت، بی‌ای‌تی، اف‌ایکس نت‌ورکز، فاکس انترتینمنت و ای‌ام سی از جمله مراکز هالیوودی بودند که بیانیه‌هایی علیه نژادپستی و در حمایت از جامعه سیاهان منتشر کردند. اسکار نیز به این جنبش پیوست.

در اقدامی غیرمعمول ابتدا نتفلیکس شعاری در حمایت از جنبش سیاهان منتشر کرد و بلافاصله آمازون، هولو، اچ‌بی‌او، استارز و دیگر بازیکنان اصلی هالیوود در شبکه‌های اجتماعی به این اقدام ملحق شدند. اعتراض مداوم مردم در سراسر آمریکا برای کشته شدن جورج فلوید به دست یک افسر پلیس موجب شد تا روز بعد، دیگر چهره‌های مطرح هالیوود نیز به میدان بیایند و در کنار مردم قرار بگیرند و بیانیه‌های مشابهی در توییتر و ایسنتاگرام منتشر کنند.

نتفلیکس شنبه بعداز ظهر در توییتر نوشته بود: سکوت کردن به معنی همدست بودن است. زندگی سیاهان مهم است. ما یک پلتفرم داریم و وظیفه داریم از اعضا، کارکنان، خالقان و استعدادهای سیاه خود حمایت کنیم.

با این بیانیه هشتگ زندگی سیاهان مهم است در توییتر چرخید و حمایت‌های زیادی دریافت کرد.

آمازون استودیوز در توییتر و اینستاگرام نوشت: با هم در کنار جامعه سیاه می‌ایستیم- همکاران، هنرمندان، نویسندگان، داستان‌سرایان، تهیه‌کننگان، تماشاگران ما- و همه ما در مبارزه با نژادپرستی و بی عدالتی متحدیم.

کیوبی که شبکه تولید برنامه‌های موبایلی هست هم نوشت: با هم علیه بی‌عدالتی می‌ایستیم.

هولو که متعلق به دیزنی است هم در توییتر و اینستاگرام نوشت: از زندگی سیاهان حمایت می‌کنیم. امروز و هر روز. دیده‌اید، شنیده‌اید. ما با شماییم.

از دیگر برندهای دیزنی که تا یکشنبه صبح در این زمینه موضع‌گیری کردند باب ایگر رییس اجرایی دیزنی بود که لینکی را با بیانیه‌ای از باب چاپک مدیرعامل دیزنی منتشر کرد که می‌گفت: قصد داریم تلاش‌ها و منابع خود را معطوف این کنیم که با صحبت درباره این موضوعات به جستجوی راه‌حل‌های دلسوزانه و سازنده بپردازیم.

مارول انترتینمنت از دیگر کمپانی‌های متعلق به دیزنی نیز توییت کرد: ایستادگی در برابر نژادپرستی.

اف ایکس نت‌ورکز نیز صبح یکشنبه توییت کرد: در کنار همکاران، هنرمندان و دوستان آفریقایی آمریکایی‌مان می‌ایستیم و از سیستم قانونی عادلانه حمایت می‌کنیم، از سیستمی که نتواند در برابر خشونت بی‌معنی علیه دیگری تاب آورد.

آکادمی اسکار نیز حمایت خود را ابراز کرد و نوشت: آکادمی هم به فراخوان عدالت ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.