خراسان شمالی- مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی با بیان اینکه تمام هشت فرمانداری‌ سطح استان به زیرساخت‌های فیبرنوری دسترسی یافتند، گفت: این مهم باعث دستیابی به دولت الکترونیک، کاهش ترافیک‌شهری و آلودگی هوا و افزایش سرعت کارها می‌شود.

اتصال فرمانداری های خراسان شمالی به شبکه ملی فیبرنوری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات خراسان شمالی، علیرضا هاشمی اظهارداشت: در پی اجرای کامل روند اتصال فرمانداری‌های استان به زیرساخت‌های فیبرنوری چهار فرمانداری‌ شهرستان‌های مانه‌وسملقان‌، گرمه،جاجرم و رازوجرگلان در سال جاری به فیبر دسترسی پیدا کردند.

وی گفت: فرمانداران استان با اتصال به شبکه ملی ضمن برخورداری از مزایای دولت الکترونیک و استفاده از فناوری‌های جدید از سرویس‌های کاربردی همچون سامانه ویدئو کنفرانس بهره‌مند شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی خاطرنشان‌کرد: آماده‌سازی بستر فیبرنوری برای فرمانداری‌ها و دستیابی به دولت الکترونیک علاوه بر دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات‌دولتی، موجب کاهش ترافیک‌شهری و آلودگی هوا، افزایش سرعت کارها، صرفه‌جویی در انرژی مفید شهرومندان، ارتقای روحیه مثبت و آسایش و رفاه شهروندان، افزایش سرعت توسعه و پیشرفت کشور، توسعه اقتصاد پایدار می شود که این خود از برکات توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.