لپ تاپ Acer Swift 3 با پردازنده سری Ryzen 4000 AMD عرضه شد.

لپ تاپ جدید Acer راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در جشنواره CES در اوایل سال جاری ، ایسر سری Swift 3 را در نسخه های 13.5 و 14 اینچی راه اندازی کرده بود، پردازنده اول از پردازنده های نسل 10 اینتل هسته بهره می برد در حالی که دومی مجهز به چیپست های سری Ryzen 4000 AMD است و اکنون این برند تایوانی لپ تاپ Swift 3 مدل 14 اینچی را به بازار آورده است.

شرکت Acer در بیانیه مطبوعاتی با Chandrahas Panigrahi CMO ، "مدیر ایسر هند گفت:" ما نیز بسیار مفتخریم که اولین کسانی هستیم که لپ تاپی را با پردازنده سری AMD Ryzen ™ 4000 به طور ویژه طراحی کرده ایم ". بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه لپ تاپ به کاربران ارائه می دهد:

مشخصات و ویژگی‌های Acer Swift 3

ایسر سوئیفت 3، یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن کامل HD و نسبت تصویر به بدنه 82.73 درصد دارد. از نظر طراحی ، این لپ تاپ دارای یک ساختار عالی با شاسی فوق العاده نازک منیزیم - آلومینیوم است و در مقیاس وزنی ، Swift 3 1.2 کیلوگرم اندازه گیری می شود. از نظر صدا ، این لپ تاپ مجهز به DTS Audio و جلوگیری از به هم ریختگی صدا بلندگو است، Acer Swift 3 همچنین از اسکنر اثر انگشت برای قفل ایمنی دستگاه بهره می برد.



در داخل دستگاه ، Acer Swift 3 از پردازنده AMD Ryzen 4000 با گرافیک Radeon بهره می برد، این دستگاه حداکثر 16 گیگابایت حافظه LPDDR4 و حداکثر حافظه 1 ترابایت NVMe را در خود جای داده است و Swift 3 حداکثر 11 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ ارائه می دهد.

در این لپ تاپ پشتیبانی از شارژ سریع وجود دارد و ایسر ادعا می کند که می تواند با ۳۰ دقیقه شارژ لپ تاپ تا 4 ساعت آماده به کار باشد، این لپ تاپ ویندوز 10 را اجرا می کند و دارای ویژگیWake on Voice WoV است که به کاربران امکان می دهد سیستم عامل را با صدای خود فعال کنند ، حتی اگر صفحه نمایش خاموش باشد.

گزینه های اتصال در Acer Swift 3 شامل یک درگاه USB-C ، USB 3.2 Gen 1 ، USB 2.0 ، Wi-Fi 6 باند دوتایی و بلوتوث 5 است.

قیمت Acer Swift 3

لپ تاپ Acer Swift 3 در رنگ نقره ای ارائه می شود و قیمت گذاری برای نسخه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی از 59،990 روپیه شروع می شود. این لپ تاپ برای خرید در فروشگاه الکترونیکی Acer و در خرده فروشی های آنلاین موجود می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.