گوشی هوشمند جدید Realme X۳ SuperZoom با نمایشگر Snapdragon ۸۵۵+ و ۱۲۰Hz راه اندازی شد.

گوشی هوشمند Realme X۳ SuperZoom معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت Realme جدیدترین نسخه Realme X۳ را در اروپا راه اندازی کرده که نام آن SuperZoom Edition است که به عنوان جانشین گوشی‌های هوشمند Realme X۲ و Realme X۲ Pro به بازار عرضه می‌شود، اخیراً Realme X۳ SuperZoom به دلیل قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی ۶۰ برابر و زرق و برق بالایش مورد توجه قرار گرفت، گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند از اوایل ماه آینده وارد بازار جهانی خواهد شد.

گوشی هوشمند Realme X۳ SuperZoom از تراشه‌های Snapdragon ۸۵۵+ و صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که به عنوان برخی از نکات برجسته اصلی این دستگاه است، بهره می‌برد. با این حال، جذابیت اصلی این گوشی در چهار دوربین پشت است که شامل یک سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی دیجیتال ۶۰ برابر است.



مشخصات و ویژگی های Realme X۳ SuperZoom

گوشی هوشمند Realme X۳ SuperZoom از نمایشگر ۶.۶ اینچی FHD + LCD با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز ، نسبت ۹۰.۵ صفحه نمایش به بدنه ، ۲.۵D Corilla Glass و نسبت تصویر ۲۰: ۹ بهره می برد. نمایشگر این دستگاه توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass ۵ در بالا محافظت می‌شود و تراشه در هسته اصلی گوشی هوشمند چیپست Snapdragon ۸۵۵+ است. Realme ادعا می کند که این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر تلفن‌های دارای همان پردازنده بالاترین امتیاز (۵۱۷۷۴۳) را در بنچمارک AnTuTu کسب کرده است، این چیپست با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۰ با HPB و همچنین Turbo Writing همراه است.

در بخش دوربین ، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه در پشت با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ GW۱ است که همراه با یک سنسور فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی ، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ با بزرگنمایی نوری ۵ برابر و همچنین بزرگنمایی دیجیتال ۶۰ برابر و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ است، حفره پانچی دو گانه در صفحه نمایش، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX ۶۱۶ و سنسور عریض با زاویه دید ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.



این گوشی هوشمند، Realme UI را مبتنی بر Android ۱۰ اجرا می‌کند و از باتری ۴،۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۰ Dart بهره می‌برد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت نصب شده و همچنین ویژگی تشخیص چهره وجود دارد، همچنین این اسمارت فون از فناوری خنک کننده مایع برای کنترل حرارت گوشی استفاده می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن Realme X۳ SuperZoom

شرکت Realme در حال ارائه نسخه X۳ SuperZoom Edition در رنگ‌های آبی و سفید است، این گوشی هوشمند ۴۹۹ یورو قیمت دارد و از دوم ژوئن در اروپا به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.