معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از بازگشایی اماکن ورزشی مدیریت شهری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ۱۷ خرداد ماه خبرداد.

بازگشایی اماکن ورزشی شهرداری مشهد از ۱۷ خرداد

به گزارش قدس آنلاین، حسن نوری با اشاره به شرایط سالن‌های ورزشی متعلق به مدیریت شهری در دوران پساکرونا، اظهار کرد: بازگشایی اماکن ورزشی مدیریت شهری در دوران پساکرونا، با رعایت حریم شخصی و پروتکل‌های بهداشتی امکان ‌پذیر خواهد بود.

وی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی و احتمالی تعیین‌ شده برای اماکن ورزشی، افزود: ایزوله بودن مکان، ضدعفونی مکرر، گندزدایی در نوبت‌های متوالی، استفاده از دستکش و ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از جمله الزامات بهداشتی تعیین ‌شده برای اماکن ورزشی هستند.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: طی جلساتی که در خصوص برگزاری فعالیت‌های ورزشی در روز گذشته برگزار شد، به این نتیجه رسیدیم که فعالیت‌های ورزشی به استثنای فوتسال مجدد آغاز شود. با برگزاری جلسات ستاد کرونا در حوزه ورزش، رشته والیبال نیز جزء ورزش‌های بدون محدودیت اعلام شد و امکان برگزاری آن در سالن‌های ورزشی مهیاست. همچنین در صدد اخذ مجوز برای فعالیت در رشته فوتسال نیز هستیم.

نوری خاطرنشان کرد: ادامه همکاری با مراکز بهداشت برای مدیریت این بیماری لازم و ضروری است. استفاده از تهویه و لوازم مخصوص برای سالم سازی محیط ضروری است که امیدواریم با همراهی مردم جهت رعایت سلامت شخصی، مجددا فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته شود. بازگشایی اماکن ورزشی و ادامه روند فعالیت منوط بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

شایان ذکر است که بالغ بر ۲۵۰ سالن ورزشی روباز و ۵۰ سالن سرپوشیده در اختیار شهرداری است که در سطح محلات مشهد پراکنده‌ شده‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.