۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: 706773

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وضعیت استان کردستان به ویژه شهر سنندج در زمینه شیوع کرونا در حالت هشدار و قرمز قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین خوش اقبال عصر امروز در جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان کردستان در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شود، اظهار کرد: مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا مستلزم عزم واراده همگانی مردم و مسئولان است، همه باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی و درمانی با این بیماری مقابله کنیم.

وی افزود: باید از تلاش ها و زحمات پرسنل تلاشگر نظام درمانی استان و کشور در راه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کنیم و یاد و خاطره شهدای عرصه درمان را در راه ریشه کنی بیماری کرونا گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان هنوز بیماری کرونا بسیار خطرناک است و کاملا ریشه کن نشده و همه باید با رعایت دقیق پروتکلهای درمانی از شیوع بیشتر آن جلوگیری کنیم.

خوش اقبال ادامه داد: با وجود گسترش بیماری در کشور اقدامات موثر و خدمات ارزنده تیم درمانی برای مقابله با بیماری بسیاری تاثیرگذار بوده و کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از وضعیت درمانی مطلوبی برای مقابله با بیماری کرونا برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: باید حساسیت را در جامعه افزایش دهیم تا مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی با درک شرایط موجود همکاری بیشتری برای مقابله و کاهش بیماری به عمل آورند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان کشور همواره با تدابیر خود در کنار مردم قرار دارند و در این راستا با حمایت از طرح های پیشگیرانه گام های اساسی برای کاهش میزان مبتلایان بیماری کرونا برداشته شده است.

وضعیت سنندج در زمینه شیوع کرونا قرمز شد

خوش اقبال با اعلام اینکه وضعیت استان به ویژه شهر سنندج در حالت هشدار و قرمز قرار دارد از شهروندان خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و درمانی مانع از شیوع بیماری کرونا شوند و تاکید کرد که در غیر این صورت و عدم رعایت قوانین پیشگیرانه مجبور خواهیم شد تا محدودیت های بیشتری را برای شهروندان و دستگاههای اجرایی اعمال کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: مردم از ترددهای غیر ضروری و تجمع در اماکن عمومی خودداری کرده تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.