رشت – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد : ۲۸ هزار نفر از استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند و دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در این جشنواره را تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید کرده است.

۲۸ هزار گیلانی در جشنواره رضوی شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان ،پریسا کرمی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: دهمین جشنواره رضوی در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی به دو روش مکتوب و الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر موفقی را طی کرده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی به شیوه های یاد شده در جشنواره شرکت کنند.

کرمی ادامه داد: خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) ببرند.

وی گفت :علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir  برای دریافت فایل کتاب‌ها اقدام و یا برای دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. 

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی، هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع)، به‌ ویژه حضرت امام رضا (ع) و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.