خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد طی فراخوانی از عموم مردم ولایتمدار باب الرضا-گنجینه معرفتها برای حضور در مراسم محوری بزرگداشت امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد دعوت به­ عمل آورد.

صدور فراخوان مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد
به گزارش قدس آنلاین، در این فراخوان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خمینی روح خدا بود در کالبد زمان
با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار فقید و کبیر انقلاب اسلامی قلب و جان شیفتگان و عاشقان پیر خمین پَرخواهد کشید به روزگاری جانکاه و غمبار که امام عارفان و مقتدای عظیم الشأن مسلمین با قلبی مطمئن و ضمیری روشن و امیدوار در جوار قرب الهی و مرضی حق آرمید و میلیون­ها عاشق و دلداده در بزرگترین تجمع بشری عصر، امامشان را دوشادوش ملائکه حق تا حریم کبریائی بدرقه کردند.
خمینی کبیر، آن بت شکن قرن با نَفَسِ مسیحایی و اقتدار الهی خویش بت طاغوت و جور را شکست و پرچم سرخ حسینی و بیرق ظلم ستیزی و عدالت خواهی را برافراشت و میراثی گرانبها و باعظمت را در دیار موحدان پارسا به یادگار گذاشت و هرچه از عمر بابرکت انقلاب می گذرد مقام شامخ و شخصیت بی نظیر و جایگاه رفیع آن عزیز سفر کرده در لابه­لای ورق­های تاریخ سراسر افتخار و معجزه گون این نهضت الهی بیشتر متجلی خواهد شد و به فرموده خلف صالحش؛ مقام عظمای ولایت مدظله: او زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام و شهدای والامقام پانزدهم خرداد، از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان خراسان شمالی دعوت می­کند تا با حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز قیام ۱۵خرداد که روز چهارشنبه ۱۴خرداد در مرکز استان و سایر شهرستانها برگزار خواهد شد؛ با آرمانهای والا و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید عهد نمایند.
این شورا ضمن قدردانی از هم استانی­های عزیز که در مراسمات همچون لیالی قدر، اقامه نماز عید فطر و... به احسن وجه شیوه­های نامه­های بهداشتی را رعایت نمودند، تقاضا دارد دستورالعمل های وزارت بهداشت را در این مراسم نیز ملاک عمل قرار دهند.
مراسم محوری مرکز استان: چهارشنبه ۱۴خرداد۱۳۹۹– ساعت ۱۰:۱۵دقیقه صبح/مصلی امام خمینی(ره) بجنورد همراه با استماع بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای مدظله العالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.