همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: خط سوم آبرسانی شهر همدان با نصب سه راهی به خط انتقال آب از سد تالوار به قطر هزار و ۶۰۰ میلیمتر به این شهر متصل شد.

خط انتقال آب سد تالوار به همدان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان ، سید هادی حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهارکرد: اتصال آب سد تالوار به همدان به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب شهر همدان متخصصان شرکت آب و فاضلاب با راهکارهای ابتکاری برای برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب اقدام و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال با موفقیت انجام شد.

حسینی بیدار اضافه کرد: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول ۳۵۰ متر از جنس چدن داکتیل ۹۰۰ میلیمتری، امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاه‌های خالق وردی فراهم می‌شود. 

وی افزود: با اجرای این طرح می‌توان آب چاه‌های خالق ورودی را به مخزن پارک مردم با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه منتقل کنیم و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شد از این خط انتقال می‌توان برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب به دلیل شیوه ویروس کرونا در استان نیز گفت: توصیه ما به شهروندان این است که در کنار رعایت نکات بهداشتی، مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال را بدون قطعی آب سپری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.