معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ بصورت استودیویی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

اعلام برنامه‌های مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژادی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: برنامه‌های این ایام به صورت استودیویی بوده و صوت و تصویر آن از سایت tv.razavi.ir و صحن‌ها پخش می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه ویژه برنامه‌های سخنرانی با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان امشب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برپا خواهد شد و در این مراسم حاج صادق آهنگران به مدیحه سرایی و قرائت زیارت امین الله خواهد پرداخت.
وی ضمن تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها به صورت استودیویی است، اظهار کرد: ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) نیز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد در این مراسم حجت ‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی به ایراد سخنرانی و حاج صادق آهنگران به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژادی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ نیز پنجشنبه با سخنرانی آیت الله محمدهادی عبدخدایی و مرثیه سرایی امیر عارف راس ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.