نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه شرایط زندگی طلبه‌های جوان آنقدر دچار کمبود است که بارها نامه‌هایی با عنوان مشکلات زندگی طلبگی به دست من می‌رسد تا به وضع آنها رسیدگی کنم.

مسائل زندگی، ازدواج و معیشت جوانان و طلاب دچار مشکلات فراوانی است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تشکر و قدردانی، در دیدار با مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی اظهار کرد: مرکز خدمات یکی از آن ویژگی‌های حیات طیبه ای بود که به واسطه‌ی مقام معظم رهبری برای معیشت و مشکلات طلاب به خصوص طلبه‌های جوان تأسیس شد تا در مسائل مختلف زندگی یاری رسان طلبه‌های مشغول تحصیل باشد.

امام جمعه مشهد افزود: معیشت طلبه‌ها و اهل علم واقعاً دچار مشکل است و این کمبودهای زندگی هیچ محل تأمینی ندارد، متأسفانه شرایط زندگی طلبه‌های جوان آنقدر دچار کمبود است که بارها نامه‌هایی با عنوان مشکلات زندگی طلبگی به دست من می‌رسد تا به وضع آنها رسیدگی کنم.

وی تاکید کرد: بعد از خسارات عظیمی که کرونا متوجه تمام شهرهای ایران کرد و کشور دچار بحران شد، وضعیت تحصیلی و اقتصادی طلاب جوان بسیار سخت شد.

آیت الله علم الهدی افزود: بنده تمام تلاشم این است که به معیشت طلبه‌ها رسیدگی شود و محدودیت اقتصادی و اجتماعی آنها کم شود تا بتوانند بهتر به تحصیل علم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اشاره کرد: انشاالله با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و استان قدس رضوی بتوانیم کمیسیون مشترکی برای رفع مشکلات زندگی طلبگی و اهل علم ایجاد کنیم تا طبق فرموده مقام معظم رهبری شرایط زندگی این عزیزان را راحت تر کنیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.