مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه هفته جاری در ۱۸ پایگاه و ۱۳ شهرستان این استان اقامه خواهد شد که نسبت به هفته پیش پنج پایگاه بیشتر شده است.

افزایش پایگاه‌های نماز جمعه در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی افزود: نماز جمعه این هفته در شهرهای طرقبه، شاندیز، تربت‌جام،  نصرآباد، جغتای، هلالی، داورزن، خلیل آباد، خواف، رشتخوار، جنگل و فتح آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فریمان، دولت آباد، فیروزه، کاشمر، ریوش و فیض آباد نیز از دیگر شهرهایی هستند که این هفته نماز جمعه در آنها اقامه خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: تاکید شده است که نماز جمعه در این پایگاه‌ها در کمترین زمان ممکن با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار ‌شود.

در پی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، برگزاری نماز جمعه از نهمین روز اسفند ماه پارسال در خراسان رضوی تعطیل شد تا این که از سه هفته پیش اقامه آن درشهرهایی که وضعیت آنها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفید اعلام شده بود از سر گرفته شد.

پیش از شیوع کرونا نماز جمعه در ۵۳ پایگاه این استان اقامه می‌شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و آمار جان باختگان کرونا در کشور به ۷۹۴۲ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.