امام جمعه تایباد گفت: امام خمینی (ره)، توانست در عرصه‌های علمی، صنعتی و فناوری پیشرفته‌هایی به دست آورد، این بزرگترین خدمتی است که امام راحل به بشریت کرد.

پیشرفت در تمامی عرصه‌های علمی و صنعتی بزرگترین خدمت امام راحل (ره) به بشریت است

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی امام جمعه تایباد، در مراسم ارتحال امام در ناحیه مقاومت سپاه گفت: رحلت جانکاه امام خمینی (ره) مستکبرین را خوشحال کرد که دیگر انقلاب اسلامی رهبری ندارد؛ اما با انتخاب رهبری فرزانه و با همان خصایص امام راحل (ره) انقلاب اسلامی حتی یک روز بدون رهبر نماند.
او با بیان اینکه نگرش و تفکر انسان به جهان دو نوع است که باعث ایجاد جبهه حق و باطل شده؛ افزود: نگاه انسان به دنیا به عنوان محلی برای گذر، آدمی را هوشیار، عابد، فداکار، مجاهد و مقاوم می‌سازد که این جبهه مظلومین یا حق را به وجود می‌آورد.
امام جمعه تایباد در خصوص نوع دوم نگرش انسان به جهان ادامه داد: برخی به جهان نگاه غایی و نهایی دارند که جهان به کانون درگیری نزاع و استکباری تبدیل شده است و همچنین مستکبرین و جهان خواران در این جبهه یعنی جبهه باطل قرار دارند.
حجت الاسلام ملکی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی که به وسیله مقام معظم رهبری اداره می‌شود به عنوان یک قدرت تاثیرگذار در بین المللی در آمده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.